Bezorgen en afhalen

Kan ik mijn bestelling ophalen?

Ja, u kunt uw bestelling ophalen in ons magazijn achter de bouwmarkt van De Boet. De bouwmarkt vindt u naast het hoofdgebouw van De Boet. U kunt met de auto voor de bouwmarkt langsrijden richting ons magazijn.

Wanneer u kiest voor het afhalen van uw bestelling verzoeken wij u een afhaalafspraak te maken. Dit kunt u telefonisch of per e-mail doen. Graag horen wij van u welke datum en welk dagdeel u uw bestelling komt ophalen zodat wij uw bestelling alvast voor u klaar kunnen zetten.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Artikelen die wij op voorraad hebben zijn binnen enkele dagen bij u thuisbezorgd of kunt u direct bij ons ophalen. Wanneer u kiest voor het afhalen van uw bestelling, heeft u hier 7 dagen de tijd voor. Wanneer u kiest voor het bezorgen van uw bestelling zal dit binnen 2-4 werkdagen plaatsvinden.

Bij artikelen die niet bij ons op voorraad zijn, verschijnt boven de bestelknop de melding: 'Dit product is verkrijgbaar op bestelling'. Wij gaan het product dan speciaal voor u bestellen bij de leverancier. Hoe lang dit duurt is van een aantal dingen afhankelijk. Zo is de levertijd per leverancier verschillend en ligt het eraan of het door u bestelde item bij de leverancier op voorraad is. Wilt u specifiekere informatie over de levertijd van een product? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Tuincentrum De Boet is niet verantwoordelijk voor wijzigigen in deze levertijd door de leverancier. Houdt er bij voorbaat rekening mee dat in tijden van drukte en vakantie de levertijd in sommige gevallen kan oplopen. 

Kan ik zelf aangeven wanneer mijn bestelling geleverd wordt?

De Boet klantenservice neemt altijd contact met u op om een bezorgafspraak met u in te plannen. Dit geldt alleen voor (grote) bestellingen die niet met de pakketdienst bezorgd worden.

 
Hulp nodig?
Neem contact op:

Tuincentrum De Boet
Oosterboekelweg 2a
1718 LN Hoogwoud

T: 0226 35 21 97
F: 0226 35 20 62
webshop@deboet.nl